×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
متاسفانه  سفرها برقرار است!

در حالی که در چند روز گذشته با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در خوزستان و تهران و دیگر نواحی کشور، خبرهایی مبنی بر احتمال ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر و پانزدهم خرداد شنیده می‌شد، اما حالا ستاد مدیریت کرونا می‌گوید تصمیمی در این باره نگرفته است. دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی دال بر کاهش سفرها اتخاذ نکرده است، اما همان‌گونه که بارها اعلام شده، رفع محدودیت‌ها به معنای عادی‌سازی شرایط نیست. حسین قاسمی در پاسخ به این سوال که با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر آیا کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا تصمیمی برای کاهش مسافرت‌ها دارد؟ گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی دال بر کاهش سفرها اتخاذ نکرده است، اما همان‌گونه که بارها اعلام شده رفع محدودیت‌ها به معنای عادی‌سازی نیست و خطر بیماری همچنان وجود دارد، لذا تاکید بر این است که مردم از انجام سفرهای غیرضرور جدا پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه ممنوعیتی برای سفر وجود ندارد،  گفت: در واقع تصمیمی در مورد اعمال ممنوعیت برای سفر اتخاذ نشده است، اما انتظار ما از مردم ادامه همراهی با تصمیمات و کمک به کادر بهداشتی و درمانی برای تجدید قوا و داشتن فرصت برای افزایش توان است. دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا درباره فعالیت مراکز اقامتی اعم از هتل‌ها، متل‌ها و مسافرخانه‌ها تصریح کرد: برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا هتل‌ها، متل‌ها و مسافرخانه‌ها با رعایت دقیق و کامل پروتکل‌ها فعالیت خواهند کرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: مردم ما نشان داده‌اند، نسبت به سلامت خود و جامعه حساسیت بالایی داشته و این مهم را با تحقق پویش در خانه می‌مانیم به منصه ظهور رساندند، لذا ضمن تاکید بر این مهم درخواست داریم تا پویش به سفر نمی‌رویم را هم تحقق عینی دهند تا ان‌شاءالله با کمک به کادر درمانی و پزشکی این بیماری  مدیریت شود.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true