×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
مخابرات خوزستان، پر شتابتر از هر زمان!

در یکی از نوشته ها گفته بودیم که: برنامه ریزی، مدیریت صحیح و فعالیت مداوم مخابرات منطقه ی خوزستان باعث آن شد، که در بحرانی ترین شرایط که خدمات آب، برق، گاز، حمل و نقل، بهداشت، آموزش و پرورش و… تحت تاثیر شرایط بوجود آمده قرار گرفته بودند، اما مکالمات و ارتباطات اینترنتی مردم مناطق بحران زده به هیچ عنوان تحت تاثیر وضعیت بوجود آمده قرار نگرفت.
دیدیم که مردم محاصره شده در سیل یا سیل زده با ارسال فیلم و صوت یا متون مکتوب تقاضای کمک‌ می کردند و به فضل وجود خدمات اینترنتی پاسخ زیبای مردم را بخوبی دریافت می نمودند.
از طرف دیگر پایداری فضای مجازی باعث ارتباط مستمر میان ستادهای امدادی و پشتیبانی با سیل زدگان و خلق جوی عاطفی و مالامال از احساسات مردمی نسبت به سیل زدگان گردید که بدون شک نقش پشت پرده ی مخابرات خوزستان در زمینه ی دوام و قوام و پایداری خدمات، نقشی اساسی و یکی از عوامل اصلی ترغیب مردم به مشارکت در فعالیتهای انساندوستانه بوده است.
همانگونه که بعضی دستگاه ها و مسئولین آنها نتوانستند حرکت خود را همگام با بحران تنظیم کنند و البته شایسته نقد و انتقادات جدی هستند، از دیگر سو نمی توان نامی از این مخابرات خوزستان کاه واقعا بدونِ حاشیه و خوب کار کرد به میان نیاورد و از خدمات ارزنده آن براحتی گذشت.
می دانیم که یکی از مشکلات خبرنگاران اعزامی به سدهای خوزستان در طول مدت بحران، نامطلوب بودن خدمات اینترنتی بدلیل نسل دوم بودن آنها، در محدوده ی سدهای خوزستان بود.
همانطور که می دانید یکی از کلیشه های تکراری و ملال آور مسئولان در آن روزهای سخت بازدید از سدها بود که وزیر ارتباطات نیز از جمله ی این بازدید کنندگان به شمار می رفت.
گفته میشود مدیر مخابرات منطقه خوزستان که وزیر را در سفر به سد همراهی می کرد، با ذکر برخی استدلالها مبنی بر ضرورت نصب سایتهای پر سرعت نسل ۳ ، توانست نظر وزیر مربوطه را جلب نماید.
در همانجا دستورات لازم به معاونت مربوطه داده می شود و ظرف فقط دو هفته، کلیه تجهیزات ارسال و نصب و سدهای دز، کرخه، کارون ۳ و مسجد سلیمان از این خدمات ضروری بهره مند می شوند.
در علم مدیریت به چنین حالتی ” وقت شناسی تؤأم با فرصت طلبی مثبت ” گفته می شود که فلاح زاده بخوبی توانست آنها را بکار بگیرد و بر غنای کارنامه ی مدیریتی خود و همکارانش بیفزاید.
انصاف و منطق به ما حکم می کند که نقاط روشن را روشن ببینیم و تاریکی را تاریک ببینیم و منعکس کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true