×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
دولت اگر می‌تواند کمک کند، وضعیت فاضلاب اهواز را درست کند

 موسی شاعری در نود و نهمین جلسه شورای شهر اهواز که ۵ آذرماه در خصوص پاسخ شهردار به سوالات محمدجعفر فلسفی عضو شورای شهر برگزار شد، با اشاره به هزینه‌هایی که برای تعمیر منزلی که برای سکونت شهرداران در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: باید بررسی شود که چرا این منزل در ابتدای سال ۹۷ تعمیر شده، اما اکنون خراب و سقف یکی از اتاق‌ها ریخته است.

* ۵ آذرماه ۹۸

شهردار اهواز  افزود: باید از اموال شهرداری مراقبت شود. زمانی که یک ملک خراب شده و آب وارد آن شده، باید تعمیر شود. در حال حاضر چند ملک در منطقه ۵ شهرداری اهواز وجود دارد که به دلیل عدم رسیدگی و تعمیر به حالت مخروبه در آمده‌اند در حالی که نباید چنین اتفاقی می‌افتاد.

موسی شاعری در خصوص هزینه‌هایی که در دفتر شهردار انجام شده است نیز، گفت: دفتر شهردار متعلق به من یا هیچ شخص دیگری نیست بلکه برای شهرداری اهواز است. زمانی که به عنوان شهردار اهواز انتخاب شدم، کاغذ دیواری دفتر شهردار پاره بود که تنها کناف شکسته این دفتر اصلاح و کاغذ دیواری آن تعویض شد. همچنین میز دفتر شهردار شکسته است که این وضعیت در شأن مدیریت شهری نیست. در این زمینه باید به مدیریت شهری توجه شود.

شاعری در خصوص بحث فاضلاب اهواز تصریح کرد: اکنون فوریت‌های زیادی وجود دارد که گرفتار آن‌ها هستیم. سال گذشته شهرداری اهواز ۵۸۰ میلیارد تومان درآمد داشت و با وجود اینکه درآمدها حدود ۴۸ درصد ارتقا یافته بود، اما با این اعداد و ارقام باید تنها به فوریت‌های اهواز و آنچه اعضای شورا مصوب کرده‌اند، بپردازیم.

شهردار اهواز عنوان کرد: مصوبات فعلی اعضای شورا و پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای که از گذشته در دست بود و همچنین اجرای مصوبات جدید، نه با بودجه شهرداری اهواز تناسب دارد و نه واقعیت‌های فعلی کشور جوابگوی آن‌ها است. اینکه مطالعه و طرح جامع دفع آب‌های سطحی انجام شود، خوب است ولی ما اگر می‌توانیم از دولت کمک بگیریم، باید این کمک‌ها را در زمینه پروژه مترو یا تامین اعتبار ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی جهت اجرای پروژه‌های فاضلاب هزینه کنیم.

وی ادامه داد: در تابستان امسال در ۴۱۰ نقطه اهواز بالازدگی فاضلاب وجود داشت. این موارد جزو فوریت‌های اهواز هستند و اگر دولت می‌تواند به ما کمک کند، وضعیت فاضلاب اهواز را درست کند. آیا در چنین شرایطی باید از دولت برای مطالعه و اجرای مطالعه طرح دفع آب‌های سطحی کمک بگیریم؟

شهردار اهواز گفت: اگر تصمیم اعضای شورای شهر اهواز این باشد که این طرح جزو اولویت‌ها باشد، در خدمت آن‌ها هستیم و ما مجری مصوبات شورا هستیم.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true