×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
اقدامات شهرداری اهواز در کوی مهدیس جای قدردانی دارد

   در پایگاه شهرداری اهواز آمده است که استاندار خوزستان؛ شهردار اهواز، فرماندار و جمعی از مدیران از پروژه های کوی مهدیس بازدید کردند.

* ۴ آذر ۹۸

استاندار خوزستان در نشست بررسی مسایل و مشکلات کوی مهدیس اهواز گفت: مشکلات این منطقه از سال ۱۳۹۵ در حال پیگیری است و تاکنون پیشرفت های خوبی حاصل شده  و درحوزه زیرساخت های جاده ای و معابر، آب و فاضلاب، برق و همچنین خدمات شهرداری  نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس بازرسی استان نیز در این جلسه با اشاره به بازدید از کوی مهدیس اظهار کرد: نیاز است در برخی موضوعات انقلابی ورود کنیم و در اجرای پروژه ها به زمان باید توجه ویژه صورت گیرد. موردی که در بازدید های قبلی و الان مشهود است کارها و عملیاتی اجرا شده است.

 معابر بسیاری در مدت اخیر در کوی مهدیس توسط شهرداری اهواز زیرسازی و آسفالت شد که اقدامات شهرداری جای قدردانی و تشکر دارد.

وی ادامه داد: نتیجه وحدت رویه، همکاری و هم افزایی دستگاه ها، خدمت بیشتر به مردم است.  دیدن عملکرد و اقدامات مثبت برای مردم اعتماد و امیدواری ایجاد می کند که این بالاترین حمایت از نظام و رهبری است.

گفتنی است در این نشست مسائل و مشکلات کوی مهدیس اهواز بررسی و تصمیماتی در زمینه توسعه این منطقه مصوب شد. بحث احداث ایستگاه آتش نشانی مهدیس نیز از مواردی بود که در این نشست مطرح و مقرر شد با همکاری دستگاه های متولی این موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و مجوزهای لازم دریافت شود.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true