×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آقای استاندار تکذیب کند!

هر از چندی تیم رسانه ای نزدیک به استاندار اقدام به انتشار یک خبر کلیشه ای می کند که قرار است شریعتی فی المثل به سازمان تامین اجتماعی برود.
دو سال در این شیپور می دمند، در حالی که به عنوان نمونه در همین سازمان تامین اجتماعی فعل و انفعالاتی هم طبق روال معمول اتفاق می افتد و نام تنها کسی که مطرح نمی شود، نام دکتر شریعتی استاندار حال حاضر خوزستان است!
به ویژه هنگامی که حجم انتقادات از عملکرد استاندار در خصوص عزل و نصب ها و یا فشل بودن سیستم مدیریت اجرایی استان و یا ضعف مفرط مدیران منصوب شده توسط وی، بعنوان مثال در آبفا یا دانشگاه علوم پزشکی و یا فرمانداری ها و یا حمایت بی دریغ از شهرداران مطلوب نظر ایشان زیاد می شود، تیم رسانه ای استاندار که هم در استان و هم در پایگاه های خبری مرکز، چهره هایی دارند، شروع به جوسازی و تولید شایعه و شانتاژ خبری می کنند.

مدتی هم روی زبان ها افتاد که شریعتی قرار است مدیر صندوق بازنشستگی شرکت نفت شود!
بعد گویا سُمبه ی حضرات پر زور نبود، با توسل به خبری کم اهمیت مانند اعطای نشان مدیریت کتابدار نمونه در همدان!! شایعه ساختند که شریعتی قرار است مدیر کتابخانه های عمومی کشور بشود!
سازمان هلال احمر هم از نهادهایی است که از تیررس این نارسانه ها و کاریکاتورهای مطبوعات کشور! در امان نماند و مدتهاست با توجه به سیلاب ۹۸ در خوزستان و فرصت نمایش و حضور دکتر شریعتی در عرصه ی سیلاب و تا زانو در آب فرورفتن ایشان و باز با توجه به بارش باران شدید در اهواز که این فرصت برای بار چندم فراهم شد و دکتر می توانست در آبگرفتگی ها حضور به عمل آورد و رو به دوربین به این مدیر و آن مدیر تشر بزند و از دیگران به دلیل تسریف نیاوردن تا زانو در آب گلایه و شکایت کند، تیمچه ی رسانه ای استانداری باز هم شایعه ی انتصاب شریعتی را بر مصدر سازمان هلال احمر کشور مناسب دیده است.
پرسش این است که چرا استاندار محترم هیچ واکنشی در خصوص تکذیب این اکاذیب نشان نمیدهد؟!
آیا ایشان خود از این وضعیت راضی است و خوشش میآید که از نام ایشان برای تولید انبوه شایعات استفاده شود؟! اگر با این مساله موافق است که باید به ایشان متذکر شویم، حجم وسیع شوآف و تبلیغات رسانه ای طرفداران وی، بجز ضرر و خُسران به وجاهت استاندار هیچ منفعتی برای وی ندارد.
از طرفی این رفتار باعث آسیب مالی نیز می شود و میزان خسرانی که در سرمایه و دفع سرمایه گذار از استان می شود، قابل سنجش نیست. چرا که بی ثباتی مدیریتی و دم به دقیقه با هر تلنگری، احتمال رفتن استاندار از استان، باعث فرار سرمایه گذار و سرمایه گذاری از خوزستان می شود. از سوی دیگر، در آستانه ی دو انتخابات در خوزستان هستیم.
آیا دکتر شریعتی نمی داند چه وظیفه ی سنگینی بر دوش ایشان است؟! مدیریت فرماندارانی که این همه هم انتقاد بر آنها وارد است و بخش اعظم آنها بصورت سرپرستی اداره می شوند و یا خودشان هم باور ندارند که جایشان قرص و محکم است، کار ساده ای نیست.
در این شرایط دشوار ، تولید این شایعه، نه به نفع شریعتی است و نه به اعتبار و موقعیت و ارزش شریعتی میافزاید و نه به نفع امنیت استان خوزستان است که در آستانه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم؛ و می طلبد که به دور از حاشیه سازی و تبلیغات کاذب، در آرامش و اطمینان خاطر، دکتر شریعتی کار خود و مسوولیت خودش را دنبال کند و با تکذیب و برخورد قاطع با منتشر کنندگان این اخبار کذب و بیهوده، که از قضا از نزدیکان حلقه ی رسانه ای خودش هستند، یک بار برای همیشه این داستان سرایی ها را پایان دهد.
انشاالله اگر ایشان مدیر توانمندی است، و اگر تمایل دارد که از خوزستان مهاجرت کند و خوزستان را از خوان بی دریغ خدمات خودش محروم کند؛ و قصد داشته باشد که حوزهی خدمت رسانی اش را در سراسر کشور گسترش دهد، بهتر است از آزمون برگزاری انتخابات پیش رو سربلند بیرون بیاید و پس از برگزاری موفقیت آمیز دو انتخابات پیش رو، به فکر انتخاب یک سازمان و یا وزارتخانه باشد که مردم کل کشور از استعداد و توانمندی وافر ایشان بهره ببرند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true