×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مدیران جدید آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

فردوس کریمی به‌ عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و احمدرضا محمدی به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

صبح امروز یکم امردادماه ۹۹ با حضور استاندار، احمدرضا محمدی به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری و فردوس کریمی به‌ عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان معرفی شدند.

فردوس کریمی با مدرک دکترای مهندسی آب، پیش از این مسوولیت شرکت آب و فاضلاب اهواز را عهده‌دار بود و هم‎‌اکنون به عنوان نهمین مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای منصوب شده است.
در رزومه ی فردوس کریمی، این موارد و سوابق نیز وجود دارد:
شهردار مسجدسلیمان ، کارمند سازمان آب و برق استان ، مجری طرح آبرسانی غدیر ، مشاور مدیرعامل آبفای کشور.

امروز و پس از پایان مراسم معارفه ، مدیرعامل جدید آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با استاندار این استان دیدار و گفت و گو کردند.


اقبال عباسی، استاندار در این دیدار از زحمات مدیران قبلی تقدیر کردند و از مدیران جدید خواستار رفع مشکلات مردم در حوزه آب و آبفا شد. وی با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از شهرها و روستاهای این استان با مشکل تامین آب شرب مواجه هستند و با تانکر آبرسانی می‌شوند، گفت: برای رفع مشکل آب شرب مردم این استان، پروژه‌های آبرسانی باید تسریع شود.

پیش از این، قدرت‌الله بیگلری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری و احمدرضا سدهی سامانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true