×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید بر بهره برداری بهینه از منابع آب رودخانه ها

مدیر امور آب منطقه شمالغرب خوزستان از برگزاری نشست کارگروه توسعه آبزی پروری شهرستان دزفول با حضور مسئولان استان و شهرستانی خبر داد و گفت: این نشست در سالن جلسات فرمانداری دزفول برگزار و بر بهره برداری بهینه از منابع آب رودخانه ها تاکید شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “کیسان روئینیان” گفت: برای توسعه آبزی پروری با استفاده از رودخانه ها، نظام نامه ای مشترک بین وزارت نیرو، سازمان محیط زیست وسازمان شیلات کشور در سال ۹۲ تنظیم شده است و در این نظام نامه بر بهره برداری بهینه از منابع آب رودخانه ها و توسعه پایدار آبزی پروری تاکید شده است.

وی افزود: ایجاد هماهنگی لازم، نظارت واحد بین دستگاههای مربوطه و جانمایی مناسب مکانهای واگذار شده برای اجرای این طرح ها با هدف جلوگیری از آلودگی های ناشی از آن و کنترل و پیشگیری از اثرات زیان بار زیست محیطی باید در دستور کار و سرلوحه همه متولیان امر قرار بگیرد.

روئینیان تاکید کرد: قوانین و مقرارت حقوقی مربوط به اجرای هر طرح باید قبل از اجرا بررسی شود و استعلامات لازم از دستگاههای مربوطه اخذ، تا مجریان و متولیان اجرای اینگونه طرح ها در ادامه کار متضرر نشوند.

گفتنی است که پس از نشست فوق، مدعوین با حضور در ساحل دریاچه سد دز، رها سازی ۵۰۰ هزار قطعه بچه ماهی به درون این دریاچه را از نزدیک مشاهده کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true