×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اجناس توقیف‌شده گمرک در اهواز تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، فریبرز گرگی ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از انبار قضائی ستاد نظارت گمرکات خوزستان و انبار کالاهای اموال تملیکی خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از پرونده‌ها را در یک سال اخیر تعیین تکلیف کردیم و با همکاری تعزیرات، خیلی از بارها را گرفته و بعد از کارشناسی و اقدامات انجام‌شده به مرحله فروش کالاها رسیدیم.

وی افزود: در دو تا سه هفته آینده ۵۰ درصد از انبارهای فعلی خالی می‌شود و امیدوارم این امر هرچه سریع‌تر محقق شود و بتوانیم وضعیت فعلی را تغییر دهیم.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان تصریح کرد: برخی از کالاهای رسوبی از سال ۹۴ در این انبارها نگهداری می‌شود و امیدواریم طی همین چند هفته آینده تعیین تکلیف آنها انجام و یا به‌صورت برگزاری مزایده یا با مذاکره برای استفاده در کشور توزیع کنیم.

گرگی بیان کرد: بیشتر اجناس، کالای لوازم‌خانگی، مواد غذایی و پوشاک است؛ معمولاً کالاهای موجود در انبار همه دارای پرونده هستند که بعد از صدور رأی از سوی تعزیرات تعیین تکلیف می‌شوند.

وی در پایان عنوان کرد: در این بین پوشاک را برای بهزیستی آماده کردیم و همه‌کاره‌ای آن انجام شده که هفته آینده آن را تحویل می‌گیرد؛ بخش اعظمی از پوشاکی که از سال ۹۳ و حتی قبل از تعویض قانون مبارزه با قاچاق که در انبار گمرک موجود است را نیز به آنها تحویل می‌دهیم.

 

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true