×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
امیدوارم برخی کالاهای توقیف شده گمرک به دست محرومان برسد

سرهنگ عبدالرضا حاجتی ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از انبار قضائی ستاد نظارت گمرکات خوزستان و انبار کالاهای اموال تملیکی خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به اتفاق استاندار خوزستان و ناظر گمرکات خوزستان از انبارهای اموال تملیکی این استان خصوصاً در اهواز بازدید کردیم تا اجناس موجود تعیین تکلیف شود.

وی افزود: بنا شده تا بعد از این بازدید نحوه توزیع و برنامه ریزی برای اینکه کالاها به دست اهل آن برسد، اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: امیدوارم این بازدید و حضور مسئولان منجر به خیر شود و بتوانیم کار بسیار ماندگاری را انجام دهیم که عوائد آن به دست مردم برسد؛ همچنین امیدوارم که از امکانات موجود در انبارها به نحو احسن استفاده صحیح شود.

سرهنگ حاجتی در پایان عنوان کرد: ضمن تقدیر از وزیر اقتصاد و معاون وی (ریاست سازمان اموال تملیکی کشور) امیدوارم با نظر لطف هر دو نفر بخشی از کالاهای موجود در انبار را در پروسه مربوطه مورد اقدام قرار گرفته و مابقی را نیز به دست نیازمندان، محرومان و یا جوانان تازه ازدواج کرده با قیمت مصوب و دولتی برسانیم.

 

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true