×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
جلسه هماهنگی روابط عمومی های هولدینگ فولاد خوزستان برگزار شد

جلسه هماهنگی رابطین روابط عمومی های هولدینگ فولاد خوزستان به میزبانی شرکت صنعت فولاد شادگان برگزار شد. در این جلسه که به صورت دوره ای و به منظور هماهنگی هرچه بیشتر روابط عمومی های هولدینگ فولاد برپا شد، غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: واحد روابط عمومی در شرکت ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند و لازم است برای ارتباط قوی با افکار عمومی، رسانه ها و … اطلاعاتی جامع و به روز از سازمان های مطبوع خود و فضای پیرامونی داشته باشند. وی افزود: در بُعد داخلی نیز روابط عمومی ها برنامه های متنوعی دارند که اهم آن به مسائل رسانه ای، تبلیغاتی و ارتباطات مربوط می شود که این موارد هر کدام به نوبه خود مسئولیت سنگینی بر دوش روابط‌ عمومی ها گذاشته و توانایی بالای همکاران ما را در این جایگاه می طلبد. مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در ادامه خطاب به رابطین شرکت های تابعه گفت: یکی از اهداف اصلی ما علاوه بر در اختیار گذاشتن امکانات و توانایی های موجود در روابط عمومی مرکز، برگزاری دوره های آموزشی مفید است و این ماموریت در هولدینگ روابط عمومی با جدیت پیگیری می شود.*

در ادامه این جلسه نمایندگان شرکت های هولدینگ در خصوص نیازهای واحد های خود و همچنین راهکارهای مناسب برای افزایش راندمان روابط عمومی ها به اشتراک نظر پرداختند.

گفتنی است، در این جلسه نمایندگان روابط عمومی شرکت های فولاد خوزستان، توسعه فراگیر سناباد، مهندسین مشاور پیشگامان، توسعه اقتصادی پایدار فراگیر، صنعت فولاد شادگان، باشگاه فولاد خوزستان، ایده پردازان صنعت فولاد، تامین آتیه فراگیر، چند وجهی فولاد لجستیک و توسعه اقتصادی فراگیر وفا حضور داشتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true