×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پلمپ ۸۷۹ واحد صنفی در استان

یکی از مهم ترین راههای ابتلا و شیوع بیماری کرونا در جامعه ، فعالیت کسبه و بازار است. انتقال ویروس در مراکز تجاری و صنفی امری است اثبات شده و زمانی این مساله شدت و حدت بیشتری می یابد که اصول اولیه و مراعات شیوه نامه های بهداشت و سلامت  اجرایی نشود.

با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد و اصول بهداشتی بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان از تعداد ۴۳۵۰ واحد صنفی در استان بازرسی به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان دکتر نظری رییس این سازمان اظهار کرد : در این راستا از تعداد ۴۳۵۰ واحد صنفی در استان بازرسی به عمل آمده که ۸۷۹ واحد صنفی که موارد و اصول بهداشتی را رعایت نکرده اند و یا واحد هایی صنفی غیر ضروری که اقدام به بازگشایی محل کسب خود نموده اند پلمپ شدند

دکتر نظری خاطر نشان کرد : عملیات بازرسی از واحد های صنفی تا کنترل کامل ویروس کرونا در استان ادامه خواهد داشت و طبق اعلام ستاد مبارزه با ویروس کرونا واحد های صنفی در قالب گشتهای مشترک متشکل از بازرسان سازمان صمت، فرمانداری،اماکن نیروی انتظامی، اداره بهداشت و بازرسان اتاق اصناف مورد بازرسی قرار خواهند گرفت .

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true