×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بهتر بود معاون استاندار خوزستان بجای انتقاد، از اقدام ارزنده شهردار اهواز تقدیر می کرد

در پی درخواست شهردار اهواز از استاندار خوزستان مبنی بر لزوم ایجاد ممنوعیت برای ورود مسافران به این کلانشهر جهت جلوگیری هرچه بیشتر از انتشار ویروس کرونا، معاون امنیتی استانداری خوزستان در اقدامی شتابزده به انتقاد از نامه ارسالی از سوی موسی شاعری پرداخت.
هرچند که این موضوع با واکنش های بسیاری از سوی اهالی رسانه و مردم و نیز پاسخ های مستدل حسین حیدری و محمدرضا ایزدی، دو تن از نمایندگان شاخص و حقوقدان مردم اهواز در پارلمان شهری مواجه شد، اما حواشی پیرامون این موضوع کماکان ادامه دارد.

در همین زمینه، گزارشگر و خبرنگار پایگاه خبری صدای هم میهن، نظر یکی دیگر از اعضای فعال شورای شهر اهواز را جویا شد.

دکتر اسکندر لطفعلی زاده در ابتدای این گفتگو با اظهار امیدواری نسبت به کنترل هرچه زودتر ویروس کوویت ١٩ در استان خوزستان، از همه شهروندان اهوازی درخواست کرد تا با رعایت دقیق بهداشت فردی، بجز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند تا هرچه زودتر این بیماری در اهواز و کشور به نقطه پایان خود برسد.
عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه افزود: پس از آنکه شاهد اقدام ارزنده شهردار کلانشهر اهواز در ارسال نامه پیشنهادی به استاندار خوزستان مبنی بر لزوم ممنوعیت ورود مسافران و استقرار آنها در اماکنی همچون هتلها، مسافرخانه ها و… بودیم متاسفانه شاهد موضع گیری دور از ذهن یکی از معاونین استاندار خوزستان در همین زمینه شدیم که این اتفاق برای اینجانب جای تعجب فراوان داشت!
وی افزود: انتظار این بود که مسئولین استانی بجای رویکرد تقابلی، از زاویه کارشناسانه به این اقدام شهردار اهواز نگاه می کردند تا اینکه بخواهند نسبت به آن واکنش منفی نشان بدهند.

لطفعلی زاده گفت: انتظار می رفت که از این پیشنهاد شاعری نه تنها حمایت شود بلکه تقدیری در خور نیز از ایشان انجام شود تا الگویی برای سایر مدیران استان باشد که در صورت پای کار بودن و فعالیت شبانه روزی، زحمات آنان از چشم مسئولان استانی دور نخواهد ماند.
این عضو شورای شهر با اشاره به خدمات ارزنده شهرداری اهواز طی چند روز گذشته در موضوع گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، خیابانها و مکانهای پرتردد اهواز، خاطرنشان ساخت: نوع مدیریتی که موسی شاعری طی روزهای انتشار ویروس کرونا در اهواز دیده شد، نشان داد که اعضای شورای شهر اهواز تا به چه میزان انتخاب درستی در زمینه سپردن سکان هدایت شهرداری کلانشهر اهواز به یک نیروی جوان، متخصص، خوش فکر و با انرژی، داشته اند.
لطفعلی زاده در پایان افزود: امیدوارم مجموعه پرتلاش شهرداری اهواز در کنار مسئولین خدمتگزار استانداری خوزستان، با هماهنگی هم شرایط را برای بازگرداندن زندگی شهروندان به حالت عادی قبل از کرونا فراهم آورند تا هم رضایت خداوند بدست آید و هم رضایت شهروندان حاصل گردد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true