×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آقایان! شما با مردم هستید ، نه بر مردم !

بر خلاف آن چه رسانه های استکباری و معارض در بوق و کرنا می کنند، باور نداریم شیوع و گسترش کرونا به دلیل ناکارآمدی مدیریت کلان کشور و این گونه تحلیل های مغرضانه است. کما این که مضحک است با این تفاسیر شیوع جهانی کرونا از ووهان چین و سپس آلوگی جهان را پس از این واقعه به ایران عزیز منتسب کرد. در قرنطینه نکردن قم باید اذعان داشت یک بی تدبیری اولیه رخ داده است که خود مسوولین کلان کشور نیز به این امر دارند. اما مساله ی روز ، اپیدمی گسترده ای است که سراسر کشور ما را در نوردیده و هیچ استانی در حال حاضر باقی نمانده که مبتلا و یا از دست داده ای را گزارش نکرده باشد.

باید از حاشیه ها عبور کرد و معقول این است که موقعیت امروز را درک کنیم و به آینده بیاندیشیم.

هم اکنون که مسوولان عالی بالغ بر ۱۵ استان کشور با درک شرایط بحرانی و رو به تزاید ، دریافته اند بهترین و مناسب ترین راه برای کنترل و مهار و عدم اشاعه ی بیشتر چرخه ی ابتلا به ویروس کرونا، عدم پذیرش مسافر از دیگر اقصای کشور است ؛ شایسته و سزاوار است استاندار خوزستان بعنوان مقام عالی تصمیم گیر و نماینده ی دولت در این فرصت کوتاه باقی تا آغاز تعطیلی طولانی نوروزی ( که مردم با اعلام پیش از موعد تعطیلی مراکز آموزشی سراسر کشور، توسط دولت، صرفنظر از شیوع کرونا به استقبال آن رفته اند! ) تصمیمی قاطعانه که چه بسا مهم ترین تصمیم تمام دوران والی گری ایشان در خوزستان باشد را اتخاذ کند و همراه و همگام با دیگر مسوولانی که این شرایط خطیر را لمس کرده اند ؛ مانند: شهردار کلان شهر اهواز یا فرماندار آبادان و یا دیگر مسوولان استانی که متوجه ضرورت عدم پذیرش مسافر از دیگر نقاط کشور شده اند، ممنوعیت پذیرش و ورود مسافران به سراسر استان خوزستان طی بخشنامه ای فوری، ابلاغ و اعلام کند؛ تا از شیوع نگرانی و اضطرابی که تمام پیکره ی خوزستان را در آستانه ی پذیرش بهار فراگرفته است، کاسته شود.

شتابزدگی معاون استاندار جناب آصفی در پاسخ به درخواست متعهدانه ی شهردار اهواز را فاکتور می گیریم و امیدواریم استاندار خوزستان در این واقعه ی تلخ ، پیش از آن که دیر شود، تصمیم شایسته را اتخاذ و بخشنامه کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true