×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری اولین جشنواره نمایشگاه محصولات دارای گواهی و مدیریت شده از ۱۲ تا ۱۵ بهمن

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز از برگزاری اولین نمایشگاه محصولات گواهی شده از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه در پارک ساحلی خیابان ۹ شرقی خبرداد.

بابک ربیعی اعلام کرد: اولین نمایشگاه محصولات گواهی شده از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه در پارک ساحلی خیابان ۹ شرقی جنب پارکینگ شماره ۳ با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان در اهواز برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه محصولات گواهی شده نظیر میوه، گیاهان دارویی، محصولات زراعی، سبزی، عسل و خرما، لبنیات و مرغ و .. عرضه خواهد شد و علاقمندان برای بازدید و خرید می‌توانند اقدام کنند.

ربیعی در ادامه گفت: این محصولات در ۲۴ غرفه عرضه خواهد شد و علاقمندان از ساعت ۱۴ تا ۲۲ می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات گواهی شده، اصلاح الگوی خرید، جایگزینی این محصولات در سبد کالای خرید خانوار می باشد .

ربیعی در پایان گفت: با توجه به مصوبات هئیت وزیران درخصوص ارائه مشوق های لازم جهت عرضه این محصولات و با توجه به رسالت سازمان دربحث آموزش شهروندی سازمان اقدام به راه اندازی این نمایشگاه نموده است و از آنجاییکه سلامت شهروندان یک امر مهم و جدی در حیطه مدیریت شهری می باشد امید داریم که بتوانیم عرضه این محصولات را به صورت دائمی در بازارچه های تحت پوشش سازمان داشته باشیم .

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true