×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فروش خود؛ فروش قلم یا فروش آخرت!

بعضی مواقع وقتی در شبکه های مجازی شروع به گشت و گذار میکنم با برخی مطالب روبرو می شوم که وقتی نام نویسنده را می بینم دیگر حوصله خواندن مطالب از سرم بیرون می رود. اما این بار این دوستان تخریبچی تیغ خود را از رو برای مدیرکل حوزه شهردارکشیده اند. البته تیغی که کشیده اند به مدد خرد مردم ، کند و بلا استفاده بوده و خواهد بود.
صحبت از کیوسک مطبوعاتی و دریافت رشوه به میان آمده است که برای درک بیشتر پاسخم برای این به ظاهر دوستان باید کمی از شخصیت روزنامه نگاری فاصله گرفته و خود را پایین تر بیاوریم.

⏪ جناب نانویسنده ، فقط به حرمت کسانی که متن شما را خواندند، مطالبی را عرض می کنم:
تغیرساختار شهرداری ها بصورت خودگردان مشکلات زیادی را برای مدیریت شهری پدید آورد ولی با این حال و علیرغم کاهش شدید درآمد شهرداری‌ها ، شهردار جوان و مدبر کلان شهر اهوازبه مراه تیم خود بیشترین حجم پروژه های تاریخ اهواز در یکسال را عملیاتی کرد .
علاوه بر همت عظیم تیم متخصص عمرانی ، بیشترین تاکید جناب شاعری براجرای قانون و پاکدستی مدیران و کارکنان شهرداری بوده و هست .

⏪ جناب نانویسنده همه را به کیش خود نپندارید و بدانید شهرداری نه جای دزدان است و نه جای رشوه بگیران. که اگر هم باشد زیر تیغ عدالت خواهد بود و در خصوص شخص مدیرکل کل حوزه شهردار تنها ذکر اینکه ایشان سابقه ۲۸ سال کار در ساختار دولت و مدیرکل امور شوراهای کشور را در پرونده خود دارد و تخریب ایشان و هر کس دیگری بدون بررسی، گناه بزرگیست و تاوان آن را خواهید داد.

در مورد غرفه ای که صحبت از جابه جایی آن کردید :

۱) چه ایرادی دارد که یک غرفه از جای دیگر شهر به مرکز نقل مکان کند، مگر غرفه داری در مرکز شهر هم متعلق به ثروتمندان جامعه است یا شرایط خاص میخواهد؟
هرچند که این غرفه تازه راه اندازی شده و جابجایی در کار نبوده است .
۲) غرفه مصوبه شورای شهر را دارد.
۳) غرفه دستور استاندار را دارد.
۴) نظریه حسابرسی شهرداری مبنی بر تایید و قانونی بودن موضوع دکه را دارد.
۵) دکه اصلا بیرون از شهر نبوده که نیاز به موافقت کمیسیون نقل انتقالات داشته باشد.مجوز غرفه از ابتدا توسط سازمان پارکها داده شد و بعد از ۱۱سال باز هم خود سازمان پارکها قرارداد منعقد کرده است.
مستندات لازم موجود است و میتوانید از صاحب غرفه طلب کنید.

جناب بهداد مدیرکل حراست و کل زیر مجموعه ایشان هم خواب نبوده همیشه حاضر و بیدار و آگاه هستند و کار نظارت خود را انجام می دهند. چندبار برای شکایت به آقای بهداد مراجعه کردید و مستندات ارائه کردید

شما که هنوز ذهنتان درگیر یک دکه است و تمام انرژی شان را روی آن گذاشته اید آن هم صرفا به دلایل شخصی، چگونه می خواهید شهر خود را آباد کنید.
با این سطح تفکر چیز بیشتری از شما انتظار نمی رود.

کارکنان و مدیران شهرداری نیز تمام تلاش خود را برای خدمت بکار بسته اند و تیم شهردار جوان اهواز در کمال پاکدستی سلامت خود و خانواده اشان را فدای خدمت به مردم کرده آمد و میزان ابتلای کارکنان و مدیران شهرداری( حدود ۳۰۰ نفر) به کرونا مبین این واقعیت است .

این شما هستید که با پولهایی دریافتی خواب هایی می بینید و در آن خوابها متن های بی چارچوب و و بی ارزش تان را می نویسید و سعی در ایجاد ناامیدی در بین مردم را دارید و آب در آسیاب دشمن می ر یزید.

شهروندان عزیز هر اطلاعات و مستنداتی شامل تخلفات از سوی هرمدیر و کارمندی دارند به حراست شهرداری یا نهادهای نظارتی و قضایی تحویل دهند .

مطمئن باشید رسیدگی خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true