×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اختتام ۷۹ درصد از پرونده های ثبت شده در سامانه ۱۲۲ آبفا شهری خوزستان

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان گفت : در اسفند ماه سال گذشته از مجموع ۱۸ هزار و ۳۹۳ تماس دریافتی در سامانه ۱۲۲ تعداد ۸ هزار و ۵۸۵ پرونده از ۲۸ شهر بهره‌ مند ثبت شد که ۷۹ درصد از حوادث ثبت شده با تلاش کارکنان آبفا در شهرهای مختلف استان رسیدگی و خاتمه یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا شهری استان خوزستان ، مهرداد قنواتی با اعلام مطلب فوق اظهار نمود : از کل حوادث ثبت شده در اسفند ماه سال ۹۸ تعداد ۴ هزار و ۱۱۱ پرونده مربوط به حوزه آب و ۴ هزار و ۴۷۴ مورد آن در حوزه فاضلاب بوده است.

وی متوسط زمان رسیدگی به پرونده های ثبت شده در هر دو بخش آب و فاضلاب بین ۴ روز عنوان و خاطر نشان کرد : تا کنون ۳۴۰۴ مورد از پرونده های حوادث آب و ۳۳۷۴ مورد از پرونده های حوادث فاضلاب رسیدگی و خاتمه یافته است.

قنواتی در ادامه نیز اذعان داشت : از تعداد کل تماس ها با مرکز ارتباطات مردمی آبفا خوزستان یکهزار و ۱۸۸ مورد برای دریافت راهنمایی و مشاوره و ۸ هزار و ۶۲۰ تماس نیز الصاقی ، متفرقه و … بوده است.

معاون بهره برداری آبفا خوزستان یادآور شد : ۴۲۴ مورد از پرونده های ثبتی بخش فاضلاب با موضوع عدم دریچه منهول بوده است.

وی افزود : متاسفانه سرقت درب منهول های فاضلاب علاوه بر خطرات و صدماتی که جان و مال مردم را تهدید می نماید، هزینه های هنگفتی را نیز بر ادارات تابعه خصوصا در شهرهای آبادان ، شادگان، بندرامام خمینی(ع)، ماهشهر، شوشتر و شادگان تحمیل می کند.

قنواتی در خاتمه با بیان اینکه پرونده های متعددی در این خصوص در مراجع قضایی تشکیل و در دست رسیدگی است، از شهروندان درخواست نمود تا در صورت مشاهده سرقت درب منهول سریعا مراتب را از طریق سامانه ۱۲۲ و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true