×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
به مناسبت روز زن مراسم تقدیر از زنان شاغل در فولاد اکسین برگزار شد

همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن با حضور نایب رئیس هیئت مدیره و بانوان شاغل در شرکت فولاد اکسین خوزستان، طی مراسمی از بانوان شاغل در این شرکت تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، دکتر یارعلیزاده نایب رئیس هیئت مدیره شرکت به ایراد سخن پرداخت، ایشان ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن نقش زنان را در پیشبرد اهداف شرکت فولاد اکسین خوزستان طی سالیان گذشته و هم اکنون در کنار مردان بسیار حائز اهمیت دانست. ایشان پیشرفت روند رو به رشد فولاد اکسین را نشان از تلاش و همت همه کارکنان شرکت علی الخصوص بانوان شاغل در این شرکت دانست.

دکتر یارعلی زاده در ادامه سخنان خود از زنان شاغل در این شرکت خواست تا همواره با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) سیره عملی ایشان را تمام مراحل زندگی خود یعنی خانواده، اجتماع و کار بکار گیرند و در مسیر رشد و ترقی شرکت با انجام درست و بهینه امورات خود کوشا باشند.
در این مراسم فروزان باقری دبیر هیئت مدیره و مدیر دفتر مدیرعامل شرکت نیز طی سخنانی این روز بزرگ را که بنا بر فرمایش امام خمینی (ره) به عنوان روز زن نامگذاری شد به بانوان شرکت تبریک گفت و بیان داشتند، خوشبختانه امروزه نقش زنان در جامعه به درستی شناخته شده است و همانگونه که می بینیم در مشاغل حساسی همچون صنعت سخت فولاد هم اینک مشغول فعالیت می باشند و همواره توانستند با برقراری توازن میان کار و خانواده به درستی نقش خود را در جامعه ایفا کنند.
امیرحسین شفیعی مدیر امور اداری و منابع انسانی شرکت نیز در بخشی از این مراسم میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن را به تمامی زنان ایران اسلامی و علی‌الخصوص بانوان شاغل در فولاد اکسین خوزستان تبریک گفت.

در پایان بانوان حاضر در این جلسه ضمن معرفی خود و جایگاه سازمانی شان در فولاد اکسین، مسائل و مشکلات شان را مطرح نمودند.
مراسم بزرگداشت روز زن و میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) با ارائه هدایای خاتمه یافت.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true