×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فراخوان فضاسازی شهری اهواز در استقبال از نوروز۱۴۰۰ برگزار می شود

خجسته فصل بهار سرآغاز فصل هاست که با عشق و طراوت و شادابی خود زندگی نوینی را رقم می زند. به همین منظور سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز، با توجه به فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ و توجه ویژه شهردار محترم اهواز به آخرین سال قرن، به منظور استفاده از طرح ها و ایده های هنری نوین و خلاقانه نسبت به فضاسازی بانشاط محیط های شهر اهواز، به استقبال این خجسته ترین فصل میرود.

خانم نیک رو، دبیر ستاد فضاسازی شهری اهواز ضمن اعلام این خبر افزود: از آنجایی که محیط های شهری، مانند: میادین، پارک ها، حاشیه بزرگراه ها، تقاطع خیابان ها از فضاهای زنده شهری محسوب می شوند، توجه به شیوه های مختلف بیان هنری ، ارایه پیشنهادی مخاطب محور با رویکرد موقتی و ایجاد نگاهی نو در استفاده از سازه های شهری و در نهایت ارایه اثری برگرفته از هنر ناب، تلفیقی است سخت و ممکن که از مهمترین دغدغه های برگزارکنندگان در فضاسازی استقبال از بهار امسال می باشد.
لذا هنرمندان و علاقمند شرکت فراخوان مذکور جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان به آدرس http://social.ahvaz.ir و لینک نخستین فراخوان فضاسازی شهری اهواز در استقبال از بهار ۱۴۰۰ مراجعه نمایید.
ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۰ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز ، مفتخر است پذیرای آثار شما هنرمند گرامی در فضای شهر اهواز باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true