×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تخریب به چه مقصود و با چه سودایی؟!

جسته و گریخته سخنانی از یکی دو نفر علیه مدیر محترم حوزه ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان حجت الاسلام طباطبایی، و به طور خاص پیرامون سخنان تقطیع شده ی ایشان در مورد یکی از خواننده های خارج از کشور ، با آب و تاب و جزع و فزع منتشر شده است که گویا آسمان به زمین آمده و یا نعوذ بالله عرش کبریایی تکان خورده!!

نه برادران!

درد شما شریعت نیست!

هر کسی می داند و می فهمد که شما شریعت دان تان! درد نگرفته است!

یک اتفاق کوچکی رخ داده و شما فرصت را غنیمت شمرده اید ، پای بر اخلاق عمومی بگذارید ( اخلاق اسلامی پیشکش! ؛ چون اگر کوچکترین اعتقادی به اخلاق اسلامی داشتید ، از بنیاد سراغ چنین مساله ی کوچکی نمی رفتید و توی بوق و کرنا نمی کردید! ) شلوغش کرده اید ، تا آب گل آلود شود ، تا در فضای غبارآلود و آشفته ای که دارید درست می کنید ، بلکه ماهی دیگری صید کنید!
اگر اخلاق اسلامی برای شما مهم بود ، چنان که پیغمبر عظیم الشان ما می فرماید و فلسفه ی پیدایش اسلام را در این حدیث نبوی مختصر کرده، که ” إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکارِمَ الْأَخْلَاقِ. به راستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام ” ؛ به یک انذار برادرانه بسنده می کردید! ولی نکردید. چون نمی توانید “صادق” باشید و “سلامت” رفتار کنید.
به عنوان یک برادر دلسوز، و عضوی از جامعه ی رسانه ای خوزستان، شما را به تقوا دعوت می کنم.
شما را به مرور کارنامه ی خود و مقایسه با کارنامه ی برادرمان جناب طباطبایی دعوت می کنم. در جامعه ی اسلامی به برکت خون شهدا و پاسداری از انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی، الحمدالله والمنه ، هیچ مساله ی پنهانی وجود ندارد. ساز و کار رشد و ترقی و انتخاب و بر منصب نشستن شما و دیگران ، بر همه روشن است!
از بیانات انحرافی که نه به سودا و روحیه ی انقلابی گفته اید و منتشر کردید، ابراز ندامت کنید و از خداوند متعال بخواهید در این ماه پر برکت ، شما را عفو کند و بر هوای نفس شما مهار و لگام بزند.
و در آخر ، یاد بگیریم که در ایران امروز ، مبتنی بر دموکراسی اسلامی ، هم آیت الله رییسی می تواند با تتلو بنشیند و توجیه منطقی بیاورد، و هم حجت الاسلام طباطبایی می تواند بگوید فلان خواننده از نظر من انسان درستی است ، و هم یکی از انقلابی ترین مربیان ورزش کشور ( حاج مایلی کهن ) می تواند در خصوص فلان خواننده و علاقه اش حرف بزند ؛ و هم بزرگترین و محبوب ترین مداح و خواننده ی انقلاب و جنگ تحمیلی ( کویتی پور که لابد می دانید محمد نبودی ببینی را ایشان خوانده! ) در مورد فلان خواننده با عشق و علاقه حرف می زند و آب از آب تکان نمی خورد!
تصور شما اگر این است که قاموس انقلاب با هر سخنی به خطر می افتد، از بیخ در اشتباهید!
انقلاب و جمهوری اسلامی را موجود ضعیف و بزدلی تصور نکنید که نیاز به دایه ای دلسوزتر از مادر مثل شما داشته باشد!
انقلاب و جمهوری اسلامی فخر روزگار ماست و به قدرت و بالندگی و عظمت ش چنان که همه ی جهانیان باور دارند، باور داشته باشید و این لفاظی های بی مورد و شلوغ کاری های سیاسی و مبتنی بر نرخ روز! را رها کنید.
پیشرفت شما با تخریب برادران دینی شما محقق نمی شود!

فاعتبروا یا اولی الابصار

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true