×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ترفندهای تبلیغاتی شهرداری را بشناسیم!

     شهرام احمدی:

از اعضای محترم شورای پنجم شهر اهواز می خواهیم چشمان خود را باز کنند و حقیقت آنچه در شهر می گذرد را ببینند. ( این درخواست محترمانه می تواند نوعی اخطار به تغافل احتمالی اعضاء شورا نسبت به وظایف قانونی و شرعی شان نیز تلقی گردد.)

علی رغم هیاهو و بمباران تبلیغاتی که می شود، نحوهی خدمات دهی شهرداری اهواز نه تنها بهتر نشده بلکه به دلیل عدم جدیت شهردار و سیاسی کاریها تنزل هم یافته است.

درست زمانی که به دلیل عدم پرداخت حقوق، کارگران اعتصاب کننده منطقه ۷ و قطار شهری، جلوی در شهرداری صف کشیده اند و کارگران سازمان میادین و عدهای از پرسنل منطقه ۴ حقوق خود را دریافت نکردهاند و در زمانی که  پرداخت پاداش و هزینه خودرو و … پرسنل شهرداری با تاخیر ۵ ماهه مواجه شده است، شهرداری اهواز تبلیغات گستردهی کشوری را در مورد پرداخت منظم حقوق کارگران به راه انداخته است!

درست در زمانی که مناصب اداری و مدیریتی شهرداری اهواز به جای سپرده شدن به افراد شایسته، به مثابه یک شرکت سهامی در حال توزیع شدن در بین محافل قدرت و نزدیکان افراد ذی نفوذ است و مدیران کارکشته برکنار و افراد بی تجربه به جای آنها گمارده می شوند، شهردار اهواز در حال طرح موضوع انحرافی رنگ کردن پل سفید و نحوهی روشن کردن آبنماها، تعمیر نخلهای فلکه ۵ نخل، گرفتن نامه از فلان شهردار قبلی، خلع ید حساب نشده پیمانکار مترو و دعوت کردن از برندهی مسابقه عصر جدید (خانم فاطمه عبادی) است!

اعضاء محترم شورا آیا از خود پرسیده اید که دلیل این همه تبلیغات افراطی چیست؟!

اعضای محترم شورای پنجم!

وقتی اکانتهای گمنام فضای مجازی که تا دیروز در حال توهین و سیاه نمایی کارهای شهردار قبلی بودند و امروز در حال تعریف و تمجید از کارهای نکرده شهردار فعلی هستند و همزمان منتقدین را به باد توهین و ناسزا می گیرند، به غیر طبیعی بودن فضاهای تبلیغاتی پیرامون شهردار منتخب شما  و روابط احتمالی وی با اکانتهای جعلی یاد شده، مشکوک نمی شوید؟

آیا اینکه مردم از شهردار منتخب شما می خواهند نماز صبح را در محل کار خود بخواند و یا حداقل صبح زودتر از خواب بیدار شود، یا عملکرد ایشان را در افتتاح مجدد پروژههای قبلی شبیه عمل خنده آور “پلنگ صورتی” می بینند، این نکته در ذهن شما جرقه نمی زند که امور از روال منطقی خود خارج شده و وضع شهرداری بر مدار گذشته نیست؟

آقایان عضو شورای اهواز!

آیا این تحمیق افکار عمومی نیست که عدهای “عمله مجازی” مدام در حال بمباران تبلیغ در شهر هستند و آیا حتا یک بار این تبلیغات را با واقعیت تطبیق داده اید یا نظرات مردم زیر این تبلیغات را خوانده اید؟

با توجه به اینکه اکثریت شما اعضاء شورای فعلی از لیست جمنا و منتخب هیات های مذهبی و نمازگزاران اهوازی هستید، آیا گمان نمی کنید که عملکرد شورای پنجم و شهردار منتخبش باید به نحوی باشد که بر اعتبار و اعتماد عمومی شهروندان بیافزاید؟

آیا شورای پنجم این وظیفه اخلاقی را برای خود در نظر گرفته است که به نحوی عمل نکند که افکار عمومی احساس تبلیغات غیر واقعی و افراطی و به بازیچه گرفته شدن را نداشته باشند؟

آیا وقت آن نرسیده که برخی اعضاء شورا سر از زیر برف بیرون بیاورند و انتقادات و سخنانی که افکار عمومی راجع به تحرکات انتخاباتی و چینش های سیاسی درون شهرداری می زنند را شنیده و پاسخگو باشند؟

بدون تردید” سکوت و عدم پاسخگویی به افکار عمومی و همچنین ترفند “بی خبرنمایی” این شورا موضوعی نیست که قابل اغماض باشد و در مغایرت با شعارهای زمان انتخابات است. گویی شورای پنجم فراموش کرده است که عمر مسوولیت آنها با شتاب رو به پایان است و به زودی باید پاسخگوی فرصت سوزی های خود در این شهر باشند.

مسیری که شورای پنجم و شهردار منتخب شان طی می کنند، شباهت زیادی به شورای چهارم و شهردار آن پیدا کرده است، بدون شک” در صورت ادامه این مسیر مشروعیت نیم بند شورای پنجم نزد عقبهی اجتماعی خود بر باد خواهد رفت و اعضای این شورا همچون اعضای شورای چهارم و شهردار آن شورا، به مهره هایی سوخته تبدیل شده و حیات سیاسی شان خاتمه خواهد یافت.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true