×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اعطای تسهیلات ویژه کرونا به واحد های تولیدی و صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: واحدهای صنعتی متاثر از شیوع کرونا، با ثبت نام در سامانه ” کارا ” می توانند از تسهیلات حمایتی ویژه کرونا با نرخ سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه برخوردار شوند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان؛ “ اخلاق محمدیان ” با تشریح شرایط برخورداری از تسهیلات حمایتی مذکور بیان داشت: فعال بودن واحد متقاضی در سال گذشته و سال جاری، عدم تعدیل نیرو در سال جاری و استفاده نکردن کارگران واحدها از بیمه بیکاری، داشتن لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی از شرایط تعیین شده در دستورالعمل اعطای تسهیلات حمایتی ویژه کرونا است.‌
محمدیان هدف از پرداخت تسهیلات به بنگاه ها و کارگاه های متاثر از کرونا را حفظ اشتغال بنگاهها و صیانت از نیروهای کار اعلام نمود و افزود: این اقدام از سیاست های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.
وی ادامه داد: دوره بازپرداخت این تسهیلات ۲ سال است و وثایقی که برای دریافت این تسهیلات از سوی بانکها اخذ خواهد شد، متفاوت و با ارائه سفته و معرفی ضامن عملیاتی می شود.
یادآور می شود کارفرمایان می توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی اینترنتی kara.mcls.gov.ir  اطلاعات خود را جهت بررسی به ثبت برسانند.

 

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true