×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برای دستیابی به اهداف صادراتی سال ۱۳۹۹ راهکارهای جدید در دستورکار فولاد اکسین قرار می گیرد

اولین جلسه کمیته راهبری عملکردی شرکت به منظور بررسی عملکرد حوزه های مختلف تولید، مالی ، بازرگانی و … هفته جاری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه واحدهای تولید، فروش ، خرید ، حقوقی ، HSE ، نت و … حضور داشتند و گزارشی از عملکرد خود در فروردین ۹۸ ارائه نمودند و مهمترین اقدامات صورت گرفته مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت نیز با تاکید مجدد در زمینه اقدامات بعمل آمده در کنترل شیوع کرونا در شرکت از کمیته پیشگری از شیوع ویروس کرونا خواست، کلیه تمهیدات صورت گرفته تا کنون با جدید بیشتری ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری امسال به نام جهش تولید، اجرایی شدن عملیات توسعه و راه اندازی فولاد سازی را اقدام کلیدی و اصلی شرکت برای دستیابی به این شعار عنوان کرد.

همچنین در مورد استمرار صادرات گفت: ” علی رغم بسته شدن مسیرهای صادراتی بدلیل کرونا و تحریم ها از واحد فروش انتظار داریم بر توسعه بازار های جدید صادراتی و راهکارهایی برای جایگزین کردن مسیر های جدید اقدام کنند تا از هدف های صادراتی در سال ۱۳۹۹ عقب نمانیم .”

مهندس ابراهیمی استفاده از نخبگان در حوزه تکمیل زنجیره ارزش را یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت کاری در سال گذشته عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد این همکاری ها تداوم یابد.

این جلسه در حالی آغاز شد که مدیر عامل شرکت به تعدادی از مدیران که از ماسک استفاده نمی کردند تذکر داد و بر رعایت حفظ فاصله فیزیکی و ضرورت نکات بهداشتی در جلسات شرکت تاکید نمود.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true