×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true

مهندس ابوعلی مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت فولاد اکسین خوزستان، ضمن تبریک سال ۱۳۹۹ از انجام تعمیرات برنامه‌ریزی شده بر روی برخی تجهیزات خط نورد به منظور حفظ آماده بکاری خط تولید ورق های عریض فولادی خبر داد، وی گفت: واحد نگهداری و تعمیرات در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید در سال جاری و با وجود شرایط پاندمی ویروس کرونا در سطح جامعه، بر اساس استراتژی های تولید در سال ۹۹ و وضعیت کنونی تجهیزات اقدام به برنامه ریزی جهت نیل به این مهم نموده است. در این راستا در ابتدا سال پرسنل زحمت کش واحد نگهداری و تعمیرات اقدام به مونتاژ یک عدد پمپ پوسته زدا، یک عدد مجموعه فیدرول نموده اند.

وی بیان کرد،خوشبختانه ما در سال گذشته بزرگترین اورهال برنامه ریزی شده خط تولید را در کمترین زمان ممکن و با بهترین راندمان در شرایط تحریم اقتصادی به انجام رساندیم.

همچنین با تلاش شبانه روزی پرسنل میزان توقفات خط تولید به ۱۹۷۳ ساعت رساندیم که نسبت شاخص شرکت دانیلی که ۲۵۶۰ ساعت بوده ۲۳ درصد کمتر است.

وی ادامه داد، پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری با توکل به خدا و همکاری و مساعدت تمام پرسنل زحمت کش شرکت بتوانیم سهمی در راستای اعتلای شعار سال برداشته و در رشد و خودکفایی صنعت کشور که موتور محرکه اقتصاد مقاومتی بوده سهیم باشیم.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true