×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
عرضه گوشت وارداتی با ارز نیمایی در فروشگاه های زنجیره ای و میادین

سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت : در راستای مدیریت تقاضا و تامین بازار داخلی و با توجه به صرفه واردات، گوشت وارداتی با ارز نیمایی در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

محمد رضا کلامی در نشست ستاد تنظیم بازار گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مقرر شد، گوشت قرمز گرم داخلی با نرخ زیر ۱۰۰ هزار تومان برای تامین بازارداخل، تحویل درب مغازه های قصابی شود و حداکثر عددی که واحدهای و خرده فروش ها مجاز به ارائه هستند، بر اساس نرخ فاکتور داده شده به آنها باشد.

وی افزود: بدیهی است که نرخ اقلام ران، سر دست و گردن براساس درصدهای مجاز هیات عالی نظارت تعیین و ابلاغ شده است؛ ضمن اینکه در خصوص گوشت وارداتی با ارز نیمایی مقرر شد، این اقلام به صورت بسته بندی شده در فروشگاه های زنجیره ای توزیع شود و در صورت وجود مازاد در صنوف منتخب که سازمان حمایت اعلام خواهد کرد، تحویل و توزیع شود .

۶۵ هزار تن میوه اسفند ماه در میادین میوه و تره بار سراسر کشور توزیع می شود

سخنگوی ستاد تنظیم بازار در ادامه گفت : به منظور تنظیم بازار میوه و مرکبات در روز های پایانی سال، حدود ۶۵ هزار تن میوه با تشخیص کارگروه ستاد تنظیم بازار، در میادین میوه و تره بار سراسر کشور توزیع می شود.

کلامی افزود : بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار این میزان از توزیع با توجه به نیاز مردم در روز های پایانی سال در نظر گرفته شده است.

وی گفت: استان آذربایجان غربی یکی از مهمترین استان های تامین کننده به حساب می آید و این استان برای تامین سیب کل کشور اعلام آمادگی کرده و مقرر شده است که سیب مورد نیاز را علاوه بر مقادیر طرح میوه ایام پایانی تامین کند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true