×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری مجتمع عالی صنعت آب و برق خوزستان منتشر شد

 

جشنواره فرهنگی هنری مجمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان در پنج بخش کاریکاتور، عکاسی، انیمیشن و نقاشی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ این مسابقه توسط مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان، سازمان آب و برق خوزستان و با همکاری کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران، کمیته منطقه‌ای آبیاری و زهکشی خوزستان ‌و دانشگاه جامع علمی کاربردی صنعت آب و برق خوزستان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد تقویت مشارکت، خلاقیت، بکارگیری فرهنگ و هنر آحاد جامعه در بحران جهانی ناشی از ویروس کرونا با تمرکز بیشتر به مسئله آب و محیط زیست و جنبه‌های اجتماعی آن و تاثیری که ویروس کرونا برای سازگاری با خشکسالی و کم‌آبی می‌گذارد، خواهد بود.

متقاضیان شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را از طریق www.kwphc.ir/contest و نشانی : اهواز – بلوار گلستان – مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان به شماره تلفن ۰۶۱۳۳۳۴۰۵۳۶ برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین تقویم اجرایی مسابقه بدین شرح است که مهلت ارسال آثار تا ۱۵ خردادماه و داوری آثار و اعلام آثار برگزیده ابتدای تیرماه خواهد بود.

شایان ذکر است در پایان مسابقات به نفرات اول تا سوم جوایز و لوح تقدیری به رسم یادبود اعطا خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true