×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مشکل آبفای اهواز مدیریت نابلد، نادرست و غیرمتخصص و آشفته است

استاندار محترم خوزستان
جناب آقای دکتر شریعتی

مشکل آبفای اهواز مدیریت نابلد، نادرست و غیرمتخصص و آشفته است.
به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش نمی کشند.
مدیر منتخب و انتصابی شما آقای مریدی در حد اداره ثبت احوال هم نبود، چه برسد به مدیریت سازمانی عریض و طویل با خدمات متنوع و گسترده ای به نام شرکت آب و فاضلاب اهواز.
ای کاش پس از تصمیم اشتباهی که در عزل فردوس کریمی مرتکب شدید، کماکان اداره ی آبفای اهواز با سرپرستی دکتر حقیقی پور و مباشرت و معاونت دکتر باقری ادامه می یافت که هم چرخ شرکت متوقف نمی شد و هم شاهد این همه بحران در آبفای اهواز نبودیم.
به دلیل تصمیم سراسر اشتباه شما ، شیرازه ی آبفای اهواز از هم پاشید و امروز اگر کارگران و نیروهای خدماتی مقابل کاخ استانداری با زبان روزه تجمع می کنند، اگر حجم بدهکاری شرکت سرسام آور است و مدیر شرکت از پس پرداخت مطالبات رسانه ها هم بر نمی آید، پیش بینی این اتفاق چندان هم دشوار نبود.
صدای الرحمان مدیریت و فروپاشی و خرد شدن چارچوب و استخوان های آبفای اهواز مدت هاست که شنیده می شود!
در جهان مدرن، دیگر به دنبال  متراکم کردن و وسیع کردن و حجیم کردن سازمان ها  نیستند و  رو به کوچک سازی  سازمان ها آورده اند.
به جای فربه کردن سیستم مدیریت آبفای خوزستان و تجمیع مسوولیت وسیع اداره ی آبفای استان و آبفای روستایی و آبفای کلان شهر اهواز ، طبق تصمیم مدیریت آبفای کشور که نظر به ادغام آبفای روستایی در آبفای استان دارد، عمل کنید. و اگر مدیر مناسبی پیدا نمی شود و اگر قادر به پذیرش اشتباه خود نیستید و نمی توانید با دلجویی از مهندس فردوس کریمی ، ایشان را با عزت و احترام دوباره به آبفای اهواز برگردانید ، پیش از آن که ساختار و بنیان و پیکره ی این شرکت به طور کامل توسط آقای مریدی از دست خارج شود و در دریای مشکلات غرق شود، سکان مدیریت آبفای اهواز را به دست دکتر حقیقی پور بسپارید که با سرپرستی مجموعه و با اعتمادی که به ایشان هست با مشورت گرفتن از نیروهای دلسوز و نه نیروهای مخرب و ضد منافع نیروهای آبفا ! دوباره این کشتی به گل نشسته امکان خدمات رسانی به مردم اهواز را پیدا کند.
سعی کنید از خودتان نام نیکی به یادگار بگذارید و افکار عمومی را از مدیریت خود راضی نگه دارید.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true