×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری مسابقه کتابخوانی «یادت باشد» در اهواز

حجت‌الاسلام جزایری از برگزاری مسابقه کتابخوانی «یادت باشد» به همت معاونت فرهنگی هنری شهرداری اهواز خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام سید علی جزایری» اظهار کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز با همکاری مؤسسه راه ماندگار در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش مطالعه کتاب‌های مناسب، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) مسابقه کتابخوانی با عنوان «یادت باشد» را برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با شهدای مدافع حرم، اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر است.

وی اضافه کرد: این مسابقه در بخش‌های خوانش کتاب و ارسال فیلم به صورت عمودی حداکثر ۲ دقیقه، ارسال چکیده در قالب برداشت کتاب به صورت متنی در حد یک پاراگراف (۳۵۰ کلمه معادل ۱۵۰۰حرف) و سوالات چهار گزینه‌ای موجود در کتاب در قالب پاسخگوی به سوالات برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جزایری با بیان اینکه شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و شرکت‌کنندگان تنها می‌توانند در یک بخش از مسابقه شرکت کنند اذعان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب را با ۵۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان با شماره ۰۹۹۰۴۰۴۵۲۴۲ تماس حاصل نمایند.

وی تصریح کرد: همچنین خرید کتاب از سایت www.jebhemarket.com و یا به آدرس امانیه، روبروی استادیوم تختی، جنب مجتمع فرهنگی جهان آرا، فروشگاه راه ماندگار نسبت امکان‌پذیر است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در فضای مجازی از طریق شماره ۰۹۹۰۴۰۴۵۲۴۲ (ایتا، سروش، واتساپ و …) یا از طریق پست الکترونیکی Ketabkhaneh.molavi@gmil.com ارسال و یا به آدرس بلوار آیت الله بهبهانی پیچ میدان روبه‌روی سازمان میادین، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مراجعه کنند.

وی مهلت ارسال آثار را تا (۲۵ مرداد) عنوان کرد و یاد آور شد: در هر بخش از مسابقه به پنج نفر از برگزیدگان جایزه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true