×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
انجمن تخصصی صنایع همگن تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی در خوزستان تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی ؛ رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان گفت: انجمن تخصصی صنایع همگن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان با توجه به ضرورت تولید داخلی قطعات مورد نیاز صنایع بزرگ و مادر در استان تشکیل شد.

امیر حسین نظری بیان کرد: خوزستان قطب اصلی تولید نفت، گاز و شکر است و دومین تولید کننده محصولاتی همچون فولاد و پتروشیمی در کشور است.

وی گفت: بر همین اساس یکی از محورهای توسعه ای و تکمیل زنجیره تولید این صنایع در رشد صنایع کوچک و متوسط صنعت و در راستای طراحی، تولید و تعمیر قطعات، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مورد نیاز صنایع بزرگ و مادر استان و کشور تبیین شده است.

رییس سازمان صمت استان ادامه داد: در این راستا انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی استان با هدف مدیریت قابلیت و توانمندی طراحی و تولید قطعات مورد نیاز این صنایع و توسعه ارتباط بین نهادها و سازمانها و شرکت های بزرگ و کوچک مرتبط با این صنایع و ایجاد ارتباط هر چه بیشتر این صنایع با دانشگاه و مراکز علمی و در جهت تسهیل و توسعه بازار فروش و عرضه قطعات تولیدی این صنایع راه اندازی شده است.

نظری اظهار داشت: با پیگیری سازمان صمت و اخذ موافقت اولیه از وزارتخانه، انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی استان پس از طی مراحل قانونی و ثبت در کمیسیون اصلی نظارت بر تاسیس و فعالیت تشکل های صنعتی و معدنی وزارت صمت به طور رسمی در استان تشکیل شد.

رییس سازمان صمت استان بیان کرد: امید است با همت و همفکری مدیران انجمن و همکاری سازمان ها و دستگاه های استانی زمینه توسعه بازارهای داخلی و خارجی و دسترسی به فناوری های روز دنیا و شرایط برای تولید هر چه بیشتر و با کیفیت فراهم شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true