×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دستاوردهای شرکت فولاد خوزستان در بازار سرمایه ارائه شد

مهم‌ترین دستاوردهای شرکت فولاد خوزستان در بازار سرمایه کشور به عنوان یکی از چهل شرکت برتر بورس در یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش اینوکس ۲۰۱۹ ارائه شد.

به گزارش خبرنگار ما، یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی  KishINVEX2019 با مشارکت ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی و با برگزاری نشست‌های تخصصی و همایش‌های جانبی از ۲۷ لغایت ۳۰ آبان ماه ۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار گردید.

این رویداد با هدف رونق تولید، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در کشور و افزایش شناخت نسبت به  قابلیت‌ها و ظرفیت‌های عظیم بازار پول و سرمایه و هم افزایی دست اندرکاران اقتصادی در تقویت توان اقتصادی کشور برپا شد.

برپایه این گزارش، سازمان ایمیدرو، شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، گروه مالی ملت، تامین سرمایه امید، تامین سرمایه بانک مسکن، هلدینگ خلیج فارس، بانک شهر، بانک رفاه کارگران، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، شرکت سنگ آهن گوهر زمین، شرکت ملی مس ایران، شرکت بیمه مرکزی، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان، بیمه آسیا و دیگر ارگان‌های فعال این حوزه در نمایشگاه Kish Invex ۲۰۱۹  حضور داشتند.

این گزارش حاکیست، غرفه شرکت فولاد خوزستان طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، پذیرای سیل علاقمندانی بود که در پی دریافت جزئیاتی از موفقیت‌های اخیر این بنگاه مهم صنعت فولاد در بورس بودند. در مدت برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی تنی چند از مسئولان فولاد خوزستان برای پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های دیدار‌کنندگان، فعالان و علاقه‌مندان بازار سرمایه، در محل غرفه شکیل و جذاب شرکت حضور داشتند.

گفتنی است، در ششمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعتی کشور در کنار ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی و نیز ارکان بازار سرمایه از جمله کارگزاری‌ها، شرکت‌های تامین سرمایه، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، موسسات اعتباری، شرکت‌های خدمات بازار سرمایه و بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌هایی که در بورس پذیرفته شده‌اند حضوری فعال و چشمگیر داشت.

در روز پایانی یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با حضور آریا حمیدیان رییس ستاد برگزاری نمایشگاه و مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش در غرفه شرکت فولاد خوزستان، با اهدای تندیسی از حضور و دستاوردهای این شرکت شرکت تقدیر و تشکر شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true