×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اشتغالزایی برای هفت هزار نفر با بهره برداری از ۵۳۳ طرح در خوزستان محقق شد

غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح ۱۲ طرح کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در دزفول افزود: افتتاح نیروگاه غرب کارون به عنوان یک پروژه ملی نیز در هفته دولت افتتاح شد که برای افتتاح آن حدود ۳۰۰ میلیون دلار هزینه شد .
افتتاح کارخانه قند دزفول سال ۱۴۰۱
استاندار خوزستان گفت: امروز از کارخانه قند دزفول نیز بازدید شد که این واحد صنعتی یک کارخانه تمام اتوماتیک با آخرین تکنولوژی آلمان است و توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال اجرا است.
شریعتی با بیان اینکه پیگیر مشکلات صندوق توسعه برای تسهیلات کارخانه دزفول هستیم گفت: کارخانه ۱۰ هزار تنی قند دزفول با ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن در سال ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد و میتواند ۵۰۰ هزار تن شکر در سال تولید می کند .
استاندار خوزستان گفت: قطعه دوم جاده چهارراه آوج به سمت میانرود نیز شروع شده و تاکید داریم قطعه اول و پل میانرود تعیین تکلیف شود تا این جاده که تاثیر بسیاری بر توسعه بخش مرکزی دزفول دارد و به نوعی این بخش را از بن بست خارج میکند ساماندهی شود .
شریعتی افزود: با توجه به تولیدات منطقه، اجرای این طرح محرک توسعه خواهد بود و از تلفات انسانی نیز جلوگیری خواهد کرد.
استاندار خوزستان اظهارداشت: ۲ کارخانه خوراک آبزیان در شهرک صنعتی شماره ۲ با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دزفول افتتاح شد که این ۲ کارخانه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تامین خوراک آبزیان ،گام بلندی در استان خواهد بود .
وی گفت: در حال حاضر تولید خوراک آبزیان در استان خوزستان ۲۰ هزار تن و مقدار مصرف استان ۷۰ هزار تن است که با افتتاح این ۲ کارخانه تولید به ۴۰ هزار تن رسید و حرکت به سمت تولید بیشتر ادامه دارد.
وی به روند سریع پیشرفت در حوزه آبزی پروری در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: خوزستان سال ۹۵ رتبه چهارم را در تولیدات محصولات آبزی پروری در کشور داشته و اکنون رتبه اول کشور را در تولید ماهی، میگو و آبزیان داریم که ابن می طلبد توسعه این صنعت همچنان ادامه یابد.
شریعتی افزود: استان خوزستان ظرفیت توسعه تولید خوراک ابزیان را دارد که امیدواریم با همکاری فرمانداران، شیلات و جهاد کشاورزی این امر محقق شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true