×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فضای رسانه ای خوزستان را شاداب نگه داریم

ظریفیکنش رسانه ای در استان در حال جان گرفتن است ، اصحاب رسانه در استان در حال شدن هستند و در این میان، همه وظیفه داریم تا هر چه در توان داریم برای تقویت این نهال به کار بگیریم.
واضح است که در این روند اشتباهاتی هم رخ می دهد، این آسیب ها لازمه ی رشد است و گریز ناپذیر. مهم این است که ما با این خطاها چگونه برخورد می کنیم.
شنیده شد که یکی از رسانه ای های استان با شکایت دو سه نفر از مدیران ملی حفاری، دچار مشکل شده و حکم بازداشت برای  وی صادر شده است. برای ما مخاطبان اطلاع از کم و کیف و  بررسی حقوقی پرونده ضرورتی ندارد، مهم نتیجه ای است که از این بررسی ها به دست آمده است و آن هم قرار بازداشت برای یک رسانه ای است.

از سوی دیگر هم روشن است که مدیران شاکی حقوق تضییع شده داشته اند که این حکم به نفع آنان صادر شده است، اما مطلب اصلی این است که بازداشت یک رسانه ای در این شرایط، هیچ حُسنی برای  کسی در پی ندارد، مهم متنبه شدن و به هوش آمدن افراد است که تا همین مرحله هم حاصل شده است و اهل رسانه یاد گرفته اند و آموخته اند که چگونه و  در چه شرایطی باید قلم بزنند و در چه حوزه هایی باید مراقب باشند.

شکات بزرگوار آقای بابک طهماسبی توجه داشته باشند که از بازداشت شدن ایشان، چیزی به آنها افزوده نخواهد شد و فضای روانی جامعه ی رسانه ای هم از این مساله دلگیرتر خواهند شد.

این شکات محنرم به مقصود خود که اثبات درستی خودشان در این فقره بوده از طریق مقام قضایی و رای  صادره  رسیده اند، و به نظرم اکنون با بذل بزرگواری و  گذشت از حق مسلم خودشان می توانند درس اخلاقی ارزشمندتری را در جامعه ی رسانه ای استان و مدیریت اجرایی به نمایش نهند و صحه ای مجدد بر حقانیت خود بگذارند.
گذشت این مدیران می تواند درسی برای دو طرف باشد ، هم بخش رسانه ای و هم بخش مدیران…!

عرض من در آغاز این بود که فضای رسانه ای استان در حال شدن است و باید _ علیرغم همه ی خطاهای احتمالی و  اشتباهاتی که از آنان سر می زند _  به رشد آنها کمک کنیم.
البته رسانه ای ها هم باید توجه داشته باشند که تکرار خطا و اشتباه، دیگر پذیرفتنی نیست.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true