×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد و شرکت فولاد خوزستان

 

شهرام شهرویی سرپرست دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خورستان روز پنجشنبه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و شرکت فولاد خوزستان در زمینه‌های علمی و پژوهشی اظهارداشت: این تفاهم نامه همکاری مشترک با موضوع اجرای آموزش و پژوهش‌های کاربردی در ۱۳ بند امضا شد.

وی افزود: این تفاهم نامه در زمینه تولید قطعات، کاهش ضایعات، همکاری در طرح‌های پژوهشی، تعریف و اجرای طرح‌های صنعتی و حمایت از پایان نامه دانشجویی در حوزه صنعت، بهره گیری متقابل از خدمات فنی و آزمایشگاهی و بهبود شاخص‌های ایمنی، سلامت و بهداشت است.

شهرویی بهره گیری متقابل از ظرفیت اعضای هیات علمی در زمینه مهارت افزایی کارکنان شرکت فولاد خوزستان، همکاری در اجرای رشته گرایش‌های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون و بهره گیری از ظرفیت خدمات ورزشی را از دیگر موارد این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: استفاده‌ ار واحدهای تخصصی دانشگاه، بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه برای برگزاری آزمون‌های استخدامی فولاد، مطالعات و پیش‌بینی بازار جهانی، آینده پژوهشی در صنعت فولاد کشور و تسهیل در بهره‌گیری از امکانات رفاهی طرفین از دیگر مفاد این تفاهم نامه بودند.

وی تصریح کرد : قراردادی نیز بین دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد خوزستان در زمینه‌های پژوهشی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال امضا شد که قرار است این طرح ظرف مدت سه سال اجرایی شود.

سال گذشته نیز در ۱۹ دی ماه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اهواز تفاهم نامه همکاری مشترکی را در زمینه آموزش مقاطع مختلف تحصیلی برای کارکنان و خانواده‌های شرکت فولاد خوزستان، مشارکت در ساخت پروژه بیمارستان نیمه‌کاره فولاد و استفاده از امکانات تربیت‌بدنی مجموعه فولاد برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را با شرکت فولاد خوزستان امضا کرد.

شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد و دومین قطب تولید فولاد خام در کشور و یکی از بنگاه‌های پیشرو اقتصادی در عرصه های ملی و منطقه‌ای صنعت فولاد است

این شرکت با وسعت ۳/۸ کیلومتر مربع، در مجاورت شهر اهواز، مرکز استان خوزستان درجنوب غربی کشور واقع شده است.

فولاد خوزستان نخستین مجتمع تولید آهن و فولاد کشور به روش احیای مستقیم و کوره قوس الکتریکی است که در ۱۲ فروردین سال ۱۳۶۸ به دست مبارک مقام معظم رهبری در زمان مسوولیت ریاست جمهوری ایشان افتتاح شد.

طی ۲۷ سال تلاش کارکنان و متخصصین زبردست این صنعت، فولاد خوزستان طرح‌های توسعه را در گام نخست تا ۲/۴ و در فاز دوم تا ۳/۲ میلیون تن و هم اکنون بالای سه میلیون و ۸۰۰ هزارتن محقق ساخته است.

در پایان گام چهارم توسعه ظرفیت تولید این شرکت به ۵/۲ میلیون تن در سال خواهد رسید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true