×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
همدلی و همکاری در بین مدیران و پرسنل فولاد اکسین موج می زند

به  گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مراسم تقدیر هیئت مدیره شرکت از تلاشگران فولاد اکسین خوزستان در تعمیرات سراسری خط تولید برگزار شد.

در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد ستاد اجرایی اورهال از ۱۴ نفر از مدیران و کارکنان فعال در اورهال ۱۳۹۸ تقدیر به عمل آمد.مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت در این مراسم با اشاره به تغییر استراتژی فولاد اکسین که از سوی هیئت مدیره به مأموریت‌های شرکت تکلیف شده است، حضور قوی در صنعت نفت و گاز و تولید ورق های api با ارزش افزوده بالا و به کارگیری توان حداکثری برای این محصولات را مهم دانست و افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۸ برنامه ریزی دقیقی برای انجام اورهال صورت گرفت و طی دو هفته کارهای اساسی که سالها بر زمین مانده بود انجام پذیرفت به طوری که کارهای صورت گرفته در خطوط تولید شرکت بیش از آنکه یک تعمیرات سراسری باشد همانند یک نوسازی بود.

مقام عالی شرکت فولاد اکسین اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های این عملیات سرعت بالا و دقت عالی در فرآیندهای کاری و راه اندازی بدون نقص خط تولید و تعمیرات سراسری بود که این کیفیت عملکرد و کارکرد تجهیزات، پس از راه اندازی مجدد خطوط تولید به خوبی دیده شد.ابراهیمی مدیرعامل شرکت وجود تعلق سازمانی پرسنل را باعث همپوشانی و هم افزایی واحدهای مختلف برای بهتر انجام شدن فعالیت‌های اورهال دانست و بیان کرد: مدیریت جهادی و اعتقادی تیم اجرایی باعث شده که مهمترین درسی اورهال عظیم اخیر را اوج گیری همدلی و همکاری پرسنل بدانم.

همچنین در این مراسم مهندس امیر غلامی مشاور عالی مدیرعامل نیز با اشاره به بررسی های به عمل آمده که از ابتدای امسال در خط تولید صورت گرفت، افزود: از وقتی که به این نتیجه رسیدیم بخش‌های مختلف خط تولید نیاز به تعمیرات اساسی دارند و سال‌هاست به این بخش‌ها توجه نشده این عملیات بزرگ را در دستور کار قرار دادیم.

دکتر انصاریان رئیس هیات مدیره : هیات مدیره شرکت فقط و فقط به سربلندی اکسین فکر می کند.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر انصاریان رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین نیز در ابتدای سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم صادقی از همکاران زحمتکش واحد تولید این ضایعه را به همکاران و خانواده محترمش تسلیت گفت و بیان داشت: تقدیر از عملکرد پرسنل درگیر در اورهال و تلاش‌های کارکنان بخش پشتیبانی برای هیات مدیره فولاد اکسین بسیار ارزشمند است.

انصاریان با اشاره به مسئولیت پذیری و همدلی که در شرکت شکل گرفته آن را مایه افتخار هیئت‌مدیره دانست و ادامه داد: سرعت عمل و زمان بندی مناسب اورهال هزینه انجام این تعمیرات سراسری و بزرگ را پایین آورد بدین ترتیب که ایمنی بالا در این عملیات باعث شد بدون رخ دادن حادثه خطرناکی پایان پذیرد که این خود تجربیات ارزشمندی ست که باید ثبت و ضبط شود.دکتر انصاریان با تقدیر از عملکرد مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: همدلی شکل گرفته در میان پرسنل باعث شده که امروز همه اجزا و امکان فولاد اکسین در کنار هیئت مدیره فقط به سربلندی این شرکت فکر کنند.مهندس سلمان پور عضو هیات مدیره شرکت: روحیه همکاران و نیرو ها در اورهال روحیه دفاع مقدس بود.

همچنین در این مراسم مهندس سلمان پور عضو هیئت مدیره شرکت با اشاره به روحیه مناسب کارکنان عنوان کرد: من با دیدن چهره‌های مصمم پرسنل مطمئن بودم علی رغم سختی کار و پیچیدگی تجهیزات عملیات این اورهال با موفقیت انجام خواهد شد و روحیه همکاران و نیروها را همانند روحیه دوران دفاع مقدس می دیدم.

مهندس ابوعلی رئیس ستاد تعمیرات سال ۹۸ فولاد اکسین خوزستان: موفقیت در اورهال خط تولید را نتیجه اعتماد هیات مدیره و مدیر عامل دانست.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه مهندس ابوعلی مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت و رئیس ستاد اورهال از زحمات اعضای هیئت مدیره شرکت به خاطر توجه ویژه‌ای که به موضوع داشتند تشکر کرد و گفت: اعتماد و توجه ویژه هیئت مدیره و مدیر عامل باعث شد که با توجه به عدم همکاری شرکت های خارجی برای تعمیر تجهیزات پیشرفته خط تولید با تکیه بر دانش داخلی و توان کارکنان و متخصصان شرکت این کار را انجام دهیم. ابوعلی همچنین با ارائه گزارش فنی کامل اقدامات انجام شده دو هفته تعمیرات سراسری را تشریح کرد.در انتهای مراسم هیئت مدیره ‌شرکت با اهدای لوح و هدیه به مهندس امیرغلامی و ۱۳ نفر از مدیران و سرپرستان تلاشگر در تعمیرات سراسری شرکت تقدیر کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true